יום חמישי, 9 ביוני 2011

תחילתם של משחקי דימיון

אני מתרגשת ומתלהבת כמו ילדה קטנה יחד עם בנותי. הן התחילו לשחק במשחקי דימיון של מטבח ובובות ובעצם כל דבר וכל כך כיף לי ליצור עבורן עזרים. אני יודעת שזה נשמע מצחיק כי משחק דימיון הוא בעצם דמיוני אבל מי לא אהב לשחק במטבח עם מטבח אמיתי?

בימים אלו ממש אני בונה להן מטבח מעץ. אחרי שראיתי את מחירי המטבחים (מעל 1000 ש"ח) החלטתי לעשות בעצמי. כל הפירוטים והמחירים וההסברים אני אכתוב ברשומה אחרת שתוקדש למטבח עצמו. בינתיים נהנת מלנסר, לצבוע ולהבריג דברים :-)

בינתיים צד אחד גמור:




















עוד דבר בנמצא כרגע בעשייה ומקווה שאסיים אותו גם השבוע זה בית. אחרי נסיון מר עם בית-אוהל ניילון אני מנסה ליצור להן בית מציפה ישנה. כל ההסברים והתמונות יהיו בהמשך. בינתיים יש פתח חלון ודלת עכשיו נשאר לעצב ולחזק מלמעטה.

מאמינה בהצלחה!
נטלוש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה